Pazartesi, Kasım 24, 2008

Bohemian Rhapsody

Bohemyalı Rapsodisi by Freddie Mercury
(Koro) Bu gerçek yaşam mı, yoksa yalnız fantezi mi? Heyelana kapıldım ve yok gerçeğin hışmından kaçmanın yolu. Gözlerini açıp da bakarsan gökyüzüne göreceksin; zavallı bir çocuğum, sevecenlik neyime benim... Zira böyle gelmiş böyle gider, bazen lüks bazen yokluk içinde. Rüzgar her halükarda eser ve hiçbir şey dert değil aslında bana. (Balad) Anne, birini öldürdüm. Kafasına bir silah dayadım, tetiğimi çektim ve geberdi! Anne, henüz başlamıştı hayat ama şimdi gidiyorum her şeyi ardımda bırakarak. Ah, Anne, yarın bu vakitte burada olmazsam ağlama; devam et, devam et sadece. Hiçbir şey dert değilmiş gibi sanki. Çok geç, zamanım geldi. Kıymıklar her yerimde ve sonsuz bir sızı gövdemde. Elveda herkese, gitmek zorundayım. Hepinizi geride bırakmak ve gerçekle yüzleşmek zorundayım. Ah, Anne, ölmek yetmez, bazen hiç doğmamış olmak istiyorum. (Opera) Bir adamın küçük siluetini görüyorum. - "Soytarı! Soytarı, fandango yapacak mısın bize?" Yıldırım ve gök gürültüsü çok korkutur beni. - "Galileo! Figaro! Magnifico!" Zavallı bir çocuğum, kimsenin sevmediği. - "O zavallı bir çocuk! Zavallı bir aileden ve harcıyor hayatını bu canavarlık yüzünden!"
Böyle gelmiş böyle gider, bırakacak mısınız gideyim? - "Bismillah! Hayır, bırakmayacağız gidesin! Bırakın gitsin! Bismillah ki bırakmayacağız seni gidesin!" Bırakın gideyim. - "Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır, hayır!" Mama mia, bırakın da gideyim! Bir iblis atamıştır şeytan çoktan benim için!
(Rock) Beni recmedebileceğini ve bunu benim için yaptığını sanıyorsun! Beni sevebileceğini ve ölüme terk edebileceğini zannediyorsun! Ah, tatlım yapamazsın bunu bana. Sadece defol, defol sadece buradan!
(Balad) Gerçekten... hiçbir şey sorun değil, isteyen görebilir bunu. Gerçekte hiçbir şey dert değil bana. Her halükarda eser rüzgar, sonuçta. Queen "A Night At The Opera 1975" Çeviren: Özgür A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Words Words Words" (Hamlet)