Çarşamba, Kasım 26, 2008

I'm Going Slightly Mad

Hafiften Delirmekteyim
by Freddie Mercury
Dışarıda hararet arttığı zaman, öyle açık ki anlamı. Bin bir sarı nergis önünde dans etmeye başlar. Sana bir şey söylemeye mi çalışıyorlar? Bir tahtan eksiliyor gibi kafanda. Sıhhatte değilsin tatlım, kabul et. Dürüst olmak gerekirse elinde hiçbir ipucu da yok. Hafiften delirmekteyim, evet, oldu sonunda
Hafiften delirmekteyim.
Destenin en kısa kâğıdıyım. Blöf de yapamıyorum eskisi gibi. Alabora olmak için bir dalga daha derken, titreyerek ayıldım. Uzağım algılamaktan. Bu çaydanlık taşıyor artık. Bir muz ağacına dönüşüyorum sanırım.
Hafiften delirmekteyim, evet, oldu sonunda Hafiften delirmekteyim. Sadece tek bir şişle örülüyorsan benim gibi, işte böyle sökülürsün kolayca. Ama ben üç tekerlekle gidiyorum da, senden ne haber tatlım? Hafiften delirmekteyim ben, evet, sonunda oldu Hafiften delirmekteyim. Çok inceden delirmekteyim tatlım Oldu sonunda. Queen "Innuendo 1991" Çeviren: Özgür A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Words Words Words" (Hamlet)